اپلیکیشن آموزشی
سامانه مدیریت یادگیری
اپلیکیشن مدرسه
نرم افزار و سامانه آموزشی

نرم افزار حضور و غیاب با تست رایگان - اپلیکیشن ثبت تردد آنلاین

به منظور مدیریت تردد کارکنان و مشاهده کارکرد آنها ، ثبت ساعت ورود و خروج دانش آموزان و اطلاع رسانی آن به والدین بکارگیری از دستگاه حضور و غیاب امری ضروری می باشد. ولی باید به این مورد توجه کرد که هزینه استفاده از دستگاه حضور و غیاب بالا می باشد که می توان به هزینه دستگاه حضور و غیاب، مصرف برق، هزینه تعمیر و نگهداری، نصب نرم‌افزار، پشتیبانی و آموزش و ... اشاره کرد.  

نرم افزار حضور و غیاب بدون نیاز به دستگاه

سامانه مدیار یک برنامه هوشمند سازی مدارس می باشد که از امکانات بسیاری برخوردار است. یکی از این بخش ها، قسمت حضور و غیاب سامانه مدیار می باشد که شامل دو قسمت حضور و غیاب آموزشگاه و حضور و غیاب کلاسی می باشد. با استفاده از نرم افزار مدیار و بدون نیاز به دستگاه حضور و غیاب سخت افزاری می توان به صورت رایگان و بدون هزینه ، ساعت ورود و خروج کارمندان و دانش آموزان را ثبت نمود. سامانه مدیار در سه نسخه اندروید، ios و تحت وب می باشد و می توان در هر زمان و مکانی بدون محدودیت به نرم افزار حضور و غیاب مدیار متصل شد و اطلاعات لازم را وارد نمود.

به منظور استفاده رایگان از سیستم حضور و غیاب سامانه مدیار به مدت ۳۰ روز همین حالا ثبت نام نمایید.

حضور و غیاب رایگان سامانه مدیار

در این مقاله به پرسش های زیر پاسخ داده شده است:

  • معرفی نرم افزار حضور و غیاب رایگان برای مدارس
  • کدام یک از نرم افزارها برای حضور و غیاب مدارس رایگان است؟
  • نرم افزار حضور و غیاب مجانی برای مدرسه کدام است؟
  • از چه نرم افزاری برای حضور و غیاب مدرسه بدون پرداخت هزینه می توان استفاده کرد؟
  • مزایای استفاده از نرم افزار حضور و غیاب بدون نیاز به دستگاه چیست؟
  • امکانات نرم افزار حضور و غیاب مدیار چیست؟

مزایای استفاده از سیستم حضور و غیاب رایگان مدیار

  • امکان ثبت ساعت ورود و خروج دانش آموزان و ارسال نوتیفیکیشن به اولیا
  • امکان ثبت تاخیر دانش آموزان
  • ثبت حضور و غیاب کلاسی برای هر ساعت درسی به صورت جداگانه
  • امکان مشخص کردن موجه یا غیر موجه بودن غیبت دانش آموزان
  • امکان ویرایش یا حذف حضور و غیاب وارد شده
  • امکان گزارش گیری از حضور و غیاب ها و ارسال آن برای والدین
  • قابلیت تنظیم ارسال نوتیفیکیشن به اولیا برای حضور و غیاب کلاسی و آموزشگاه
  • امکان دریافت گزارش از بخش حضور و غیاب و ارائه کارنامه انضباطی
  • دارای کاربری ساده و ورود اطلاعات آسان
  • وارد کردن حضور و غیاب دانش آموزان در مدیار امری ساده می باشد و در مصرف زمان و کاغذ صرفه جویی می شود
  • ارسال اعلان اینترنتی (نوتیفیکیشن) و پیامک مخابراتی به ولی دانش آموز
  • امکان اتصال به دستگاه حضور و غیاب
  • ثبت تردد و حضور و غیاب به صورت آنلاین

حضورو غیاب سامانه مدیار

انواع حضور و غیاب در سامانه مدیار

همانطور که قبلا گفته شد در سامانه مدیار دو نوع حضور و غیاب اعم از حضور و غیاب آموزشگاه و کلاسی وجود دارد که هر کدام از آنها کاربردهای گوناگونی دارند. این قسمت ، قدم بزرگی در هوشمندسازی مدارس به حساب می آید.

حضور و غیاب آموزشگاه

در قسمت حضور و غیاب آموزشگاه ، مسئولین یا معاون مدرسه می توانند ساعت ورود دانش آموزان به مدرسه و تاخیر یا غیبت دانش آموزان را ثبت نمایند. همچنین این بخش می تواند به دستگاه حضور و غیاب متصل شود و دانش آموزان با استفاده از کارت مخصوص یا اثر انگشت می توانند ساعت حضور خود را در مدرسه ثبت نمایند و ساعت ها در این بخش ثبت می گردد.

لازم به ذکر است پس از ثبت غیبت یا تاخیر در همان لحظه برای اولیا نوتیفیکیشن ارسال می شود و والدین می توانند از وضعیت حضور و غیاب دانش آموزان خود در مدرسه مطلع شوند. همچنین امکان موجه کردن غیبت توسط مسئولین مدرسه وجود دارد.

حضور وغیاب کلاسی

در بخش حضور و غیاب کلاسی هر یک از معلمین می توانند برای هر درس و هر ساعت به صورت جداگانه، غیبت و تاخیر دانش آموزان را ثبت نمایند. معلم می تواند در قسمت توضیحات برای هر یک از دانش آموزان متن وارد نماید. همچنین امکان موجه کردن غیبت توسط معلم نیز وجود دارد. 

لازم به ذکر است پس از ثبت غیبت یا تاخیر دانش آموز در کلاس ، برای اولیا نوتیفیکیشن ارسال می گردد و می توانند از وضعیت فرزند خود در مدرسه مطلع شوند.

تصویر پایین مربوط به اپلیکیشن حضور غیاب کلاسی مدیار می باشد که در این بخش معلم اسامی دانش آموزان را به ترتیب حروف الفبا می بیند و جلوی اسم هرکدام سه گزینه حاضر، غایب و تاخیر وجود دارد. زدن این گزینه ها زمان بسیار کمی می گیرد و نسبت به ثبت حضور و غیاب کاغذی چند برابر سریع تر است. در نتیجه در زمان و مصرف کاغذ صرفه جویی می شود. به علاوه به دلیل این که این سیستم یک پارچه و بر بستر اینترنت می باشد نیاز نیست هر زنگ یک نفر لیست حضورغیاب را از کلاس ها جمع آوری کند، بلکه در پنل مدیریت و مسئولین قابل مشاهده است.

 گزارشات حضور و غیاب

یکی از قابلیت های سامانه مدیار ، امکان گرفتن گزارش از بخش حضور و غیاب آموزشگاه و کلاسی می باشد و به این ترتیب می توان کارنامه انضباطی دریافت نمود و آن را پرینت کرد و به اولیا ارائه داد. در بخش گزارشات حضور و غیاب تمامی مواردی که در حضور و غیاب کلاسی و آموزشگاه برای هر یک از دانش آموزان ثبت شده است را می توانید مشاهده کنید. 

پس از وارد کردن حضور و غیاب دانش آموزان به صورت روزانه ، تعداد موارد وارد شده در سامانه افزایش می یابد و پیدا کردن یک مورد خاص امری دشوار می باشد. با استفاده از گزینه جستجو در سامانه مدیار می توان موارد انضباطی وارد شده را بر اساس تاریخ ، پایه ، کلاس ، درس ، نوع و اسم دانش آموز جستجو نمود .

گزارشات حضور و غیاب

تعرفه نرم افزار حضور و غیاب مدیار

به منظور استفاده از نرم افزار حضور و غیاب مدیار، ابتدا در سامانه مدیار ثبت نام نمایید. سپس وارد اکانت خود شوید و از منوی سرویس ها، بخش حضور و غیاب را انتخاب نمایید و با توجه به مدت زمان مورد نیاز و تعداد دانش آموزان ، هزینه را پرداخت نمایید تا بخش حضور و غیاب برای شما فعال شود. 

لازم به ذکر است استفاده از حضور و غیاب سامانه مدیار به مدت 30 روز و برای تعداد محدودی از دانش آموزان به صورت رایگان و بدون پرداخت هزینه امکان پذیر می باشد.

تعرفه سامانه مدیار


مقالات مشابه

کاربرد نرم افزار های هوشمند در مدارس نرم افزار تولید و صدور کارنامه مدارس هوشمند نرم افزار ارتباط والدین و اولیاء با مدرسه چگونه می توان از طریق اپلیکیشن آزمون آنلاین در مدرسه برگزار کرد؟ بهترین نرم افزار هوشمند مدارس کدام است؟ مقایسه تاثیر دو روش آموزش مجازی و سنتی در یادگیری درس نقش آموزش مجازی و کلاس آنلاین مدارس در یادگیری بهترین نرم افزار آزمون ساز مدارس کدام است بهترین اپلیکیشن اندروید و ios برای مدارس کدامند؟ سیستم مدیریت آموزشی (LMS) - سامانه ال ام اس معرفی پورتال مدرسه مدیار (نرم افزار مدیریت مدارس) سامانه مدیریت یادگیری الکترونیک (LMS) بومی کشور - ال ام اس تخفیف 20 درصدی تعرفه اسکای روم با خرید از مدیار لینک دانلود و ورود برنامه شاد خرید سرور نرم افزار بیگ بلو باتن با 20% تخفیف اپلیکیشن و نرم افزار ارسال و بررسی تکالیف دانش آموزان مدرسه نرم افزار تکلیف ساز معرفی نرم افزاری رایگان برای دانش آموزان برنامه آزمون ساز آنلاین مدیار برای اندروید و ios بیگ بلو باتن رایگان در سرور های مدیار دمو بیگ بلو باتن ادوب کانکت رایگان در سرور های مدیار دمو ادوبی کانکت نرم افزار آزمون آنلاین رایگان اسکای روم رایگان در سرور های مدیار نرم افزار کارنامه ساز رایگان نرم افزار تکالیف درسی + تست رایگان سامانه مدیریت یادگیری یا LMS رایگان تکالیف هوشمند چیست مدارس از چه نرم افزاری استفاده می کنند نرم افزار مدارس غیرانتفاعی بیگ بلو باتن ارزان ادوبی کانکت ارزان نرم افزار رایگان تدریس آنلاین نصب برنامه بیگ بلو باتن - دمو رایگان هزینه اسکای روم چقدر است - کد تخفیف 20% skyroom - تعرفه دانلود نرم افزار ثبت نمرات دانش آموزان تفاوت گوشی سامسونگ سری ‏M‏ و ‏A نکاتی که باید بدانیم نرم افزار تدریس خصوصی آنلاین رایگان - اپلیکیشن اندروید و آیفون نرم افزار تهیه لیست حضور و غیاب دانش آموزان مدرسه آشنایی با نرم افزار lms فارسی مدیار چند طرح دفتر حضور و غیاب دانش آموزان همراه عکس ال ام اس چیست معرفی 9 تا از بهترین نرم افزار های اتوماسیون اداری در ایران و جهان اتوماسیون اداری چیست اتوماسیون اداری در مقایسه با سیستم مدیریت فرآیند تجاری (BPMS) بهترین نرم ‌افزار های بایگانی اسناد انواع روش های بایگانی سند در ادارات
لیست مقالات