اپلیکیشن آموزشی
سامانه مدیریت یادگیری
اپلیکیشن مدرسه
نرم افزار و سامانه آموزشی

زمان و تاریخ دقیق آزمون کنکور سراسری و آزاد

 

برگزاری کنکور دانشگاه سراسری و آزاد

  • کنکور دانشگاه آزاد و سراسری چه زمانی برگزار می شود؟
  • تاریخ و ساعت دقیق برگزاری کنکور سراسری و آزاد چه زمانی است؟
  • چه افرادی می توانند در کنکور دانشگاه سراسری و آزاد شرکت کنند؟
  • نحوه ثبت نام برای شرکت در کنکور به چه صورت می باشد؟

از سال 92 تا کنون، کنکور سراسری و دانشگاه آزاد باهم یکی شده اند و یک آزمون جامع و کامل به منظور پذیرفته شدن در دانشگاه اعم از سراسری و آزاد برگزار می گردد. نحوه قبولی و ثبت نام دانشجویان در کلیه دانشگاه های دولتی از جمله روزانه، شبانه ، پیام نور ، غیرانتفاعی و پردیس خودگردان و دانشگاه آزاد به این صورت می باشد و دانشگاه ها از این طریق اقدام به پذیرش دانشجویان می نمایند.

تمامی افراد داوطلب که شرایط مورد نیاز را دارا بوده و در بازه زمانی تعیین شده در بهمن ماه و یا در زمان تمدید اقدام به ثبت نام در کنکور سراسری کرده اند و سایت سازمان سنجش ، فرم های مرتبط را کامل کرده اند ، باید در زمان معین شده در جلسه آزمون شرکت نمایند.

طبق روال سال های گذشته، افراد شرکت کننده چند روز قبل از برگزاری کنکور سراسری ۱۴۰۰ با وارد شدن در سایت sanjesh.org می توانند نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری اقدام نمایند و با گرفتن کارتها از زمان و مکان برگزاری امتحان اطلاع یابند. در ادامه به بررسی جدیدترین اخبار و اطلاعیه های مربوط به زمان برگزاری کنکور 1400 پرداخته شده است . 

تاریخ انجام کنکور سراسری 1400

زمان و ساعت دقیق برگزاری کنکور 1400 چه موقع می باشد؟

تاریخ انجام کنکور سراسری ۱۴۰۰ در رشته های اصلی و شناور با یکدیگر تفاوت دارد و افرادی که علاوه بر رشته امتحانی یا اصلی  خود اعم از ریاضی، تجربی و انسانی در رشته های دیگر و شناور مانند هنر و زبان ثبت نام نموده اند، باید بر اساس تاریخ و ساعتی که در کارت ورود به جلسه عنوان گردیده ، در جلسه کنکور شرکت نمایند.

به دلیل اینکه اعلام زمان برگزاری کنکور 1400 موجب می گردد تا افراد شرکت کننده در آزمون از حضور در جلسه کنکور جا نمانده و برای دوره مطالب درسی بتوانند برنامه ریزی کامل و دقیقی داشته باشند ، در ادامه تاریخ برگزاری کنکور سراسری 1400​ را اعلام می نماییم.

زمان دقیق کنکور سراسری و آزاد

ممکن است برای شما این سوال پیش بیاید که روز دقیق برگزاری کنکور سراسری چه زمانی می باشد؟

طبق سالهای گذشته، تاریخ انجام کنکور سراسری به وسیله سازمان سنجش معین می گردد و در اخبار و اطلاعیه های گوناگون به اطلاع عموم می رسد. بر اساس اطلاعیه سازمان سنجش کشور ، انجام کنکور سراسری ۱۴۰۰ به زمان دیگری موکول شده و در روزهای چهارشنبه 9، پنجشنبه 10، جمعه 11 و شنبه 12 تیر ماه انجام می شود.

تمامی افرادی که در زمان تعیین شده به منظور ثبت نام ، فرم اینترنتی را کامل کرده اند می توانند پس از اخذ کارت ورود به جلسه کنکور سراسری در امتحان شرکت کرده و سپس نسبت به انتخاب رشته اقدام نمایند.

لازم به ذکر است سخنگوی سازمان سنجش بر این موضوع که ستاد ملی مبارزه با کرونا مرجع اساسی تصمیم گیری در ارتباط با زمان انجام کنکور سراسری ۱۴۰۰ می باشد، عنوان نمود امکان عوض شدن روزهای انجام آزمون نیز وجود دارد که در این صورت ، زمان جدید دوباره مشخص و اعلام می گردد. 

 زمان انجام کنکور سراسری و آزاد


مقالات مشابه

چگونه می توان از طریق اپلیکیشن آزمون آنلاین در مدرسه برگزار کرد؟ بانک سوالات ریاضی از پایه اول ابتدایی تا نهم بانک سوالات تجربی پایه دهم نمونه سوالات پایه دهم رشته ریاضی نمونه سوالات پایه دهم رشته انسانی نمونه سوالات پایه یازدهم رشته تجربی نمونه سوالات پایه دوازدهم رشته انسانی نمونه سوالات پایه دوازدهم رشته تجربی بهترین نرم افزار آزمون ساز مدارس کدام است نحوه استفاده بانک سوالات مدارس در مدیار آموزش ساخت آزمون آنلاین در واتساپ تاریخ و زمان آزمون آنلاین فنی حرفه ای تاریخ آزمون آنلاین سنجش ثبت نام، قوانین و ورود آزمون آنلاین کانون زبان ایران آموزش ساخت آزمون آنلاین در گوگل برنامه آزمون ساز آنلاین مدیار برای اندروید و ios زمان و تاریخ آزمون آنلاین مبتکران بانک سوالات کنکور - رایگان ثبت نام و دانلود ادوبی کانکت دانشگاه آزاد تهران نرم افزار آزمون آنلاین رایگان بهترین کتاب های آزمون هوش ششم چرا رمان بخوانیم و چه رمانی بخوانیم تأثیر انتخاب دبیرستان خوب در قبولی کنکور آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال 1402 و 1401 5 قابلیت مهم که سامانه آزمون آنلاین باید داشته باشد شرایط شرکت در کنکور آزمایشی بهترین مدرسان زیست کنکور بهترین مدرسان ریاضی کنکور بهترین مدرسان فیزیک کنکور بهترین مدرسان شیمی ایران بهترین مدرسه های کنکور تهران یک نمونه آزمون مداد کاغذی بهترین مراکز برگزاری آزمون آزمایشی کنکور اسامی بهترین موسسات کنکور تهران کدامند؟ طراحی و ساخت اپلیکیشن مدارس و آموزشگاه ها محاسبه نمرات برای انتخاب رشته نهم فرق آزمون آنلاین و آزمون آفلاین در مدیار چیست معرفی مدیار به عنوان سایت آزمون آنلاین بومی کشور مدیار بهترین آزمون ساز آنلاین رایگان آشنایی با نرم افزار lms فارسی مدیار نمونه آزمون بیش فعالی کودکان بهترین آزمون های روانشناختی کودکان زمان ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲ دانلود سوالات آزمون تیزهوشان ششم 1402 - 1403 دانلود آزمون های سنجش 1402 تجربی، ریاضی، انسانی مزایای آزمون آنلاین آزمون آنلاین و مزایای استفاده از آزمون آنلاین
لیست مقالات