اپلیکیشن آموزشی
سامانه مدیریت یادگیری
اپلیکیشن مدرسه
نرم افزار و سامانه آموزشی

زمان ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲

در هر کشوری یک سازمان آموزش و پرورش میباشد که یکی از مهمترین ارگان های آن کشور به حساب می آید. بنابراین افراد تمایل زیادی برای استخدام در فضای آموزش و پرورش را دارند. افرادی که شغل دبیری را دوست دارند همیشه پیگیر استخدامی این سازمان میباشند. بنابراین ما در این مقاله در رابطه با زمان ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲ مطالبی تهیه دیده ایم.

آزمون استخدامی آموزش و پرورش

آزمون استخدامی آموزش و پرورش در رشته های مختلف برای جذب آموزگار انجام میشود. زمان ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲ توسط سازمان سنجش کل کشور هماهنگ میشود و داوطلبان در صورت داشتن شرایط لازم میتوانند در جهت ثبت نام استخدامی اقدام کنند و در صورت پذیرش به عنوان آموزگار مشغول به فعالیت شوند. از آنجاییکه متقاضیان ورود به این شغل بسیار زیاد هستند در ادامه ی مقاله در رابطه با مسائل زیر توضیحات بیشتری خواهیم داد:

  •  زمان ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲
  • شرایط ثبت نام
  • نحوه ی ثبت نام

زمان ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲

معمولا سازمان سنجش زمان دقیق ثبت نام آزمون استخدامی را اعلام میکند و در سایت خود اعلام میکند و داوطلبان در بازه ی زمانی مقرر باید در صدد ثبت نام بر آیند و مراحل ثبت نام خود را تکمیل کنند. هم اکنون زمان ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲ در سایت سنجش منتشر شده است که طبق آن در تاریخ 10 اسفندماه آغاز شده و تا 22 اسفندماه ادامه خواهد داشت  

شرایط ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1402

اگر میخواهید در این آزمون ثبت نام کنید باید تمامی شرایط قید شده در دفترچه را داشته باشید. در حالت کلی ثبت نام آموزش و پرورش در دو دسته عمومی و اختصاصی طبقه بندی میشود و اگر تمامی شرایط لازم را داشته باشید میتوانید روند ثبت نام خود را تکمیل کرده و منتظر حضور در آزمون باشید.

شرایط عمومی ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1401 عبارتند از:

1) تابعیت ایرانی

2) اعتقاد به یکی از ادیان قانون اساسی

3) پایبند قانون جمهوری اسلامی

 4) داشتن کارت پایان خدمت یا معافیت برای آقایان

5) سلامت جسمانی

6) نداشتن اعتیاد به مواد مخدر

7) نداشتن سابقه ی قضایی 

8) داشتن حداقل 20 سال سن و 40 سال حداکثر سن

نحوه ثبت نام

ثبت نام در سازمان سنجش به صورت آنلاین و در داخل سایت انجام میشود. داوطلبان باید توجه داشته باشند که بعد از طی مراحل ثبت نام و تکمیل رویه کد رهگیری خود را برای مشاهده ی نتایج دریافت کنند.

 1) ورود به سایت

2) تکمیل اطلاعات مربوط به فرد( نام، نام خانوادگی،...)

3) پرداخت هزینه ی ثبت نام

4) دریافت شماره سریال حضور در آزمون 

5) دریافت کد رهگیری


مقالات مشابه

چگونه می توان از طریق اپلیکیشن آزمون آنلاین در مدرسه برگزار کرد؟ بهترین نرم افزار آزمون ساز مدارس کدام است نحوه استفاده بانک سوالات مدارس در مدیار آموزش ساخت آزمون آنلاین در واتساپ زمان و تاریخ دقیق آزمون کنکور سراسری و آزاد تاریخ و زمان آزمون آنلاین فنی حرفه ای تاریخ آزمون آنلاین سنجش ثبت نام، قوانین و ورود آزمون آنلاین کانون زبان ایران آموزش ساخت آزمون آنلاین در گوگل برنامه آزمون ساز آنلاین مدیار برای اندروید و ios زمان و تاریخ آزمون آنلاین مبتکران بانک سوالات کنکور - رایگان نرم افزار آزمون آنلاین رایگان بهترین کتاب های آزمون هوش ششم آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال 1402 و 1401 5 قابلیت مهم که سامانه آزمون آنلاین باید داشته باشد کنکور آزمایشی چیست؟ شرایط شرکت در کنکور آزمایشی مقایسه فرق آزمون عملکردی و مدادکاغذی بهترین مدرسان فیزیک کنکور بهترین مدرسان شیمی ایران بهترین مدرسه های کنکور تهران یک نمونه آزمون مداد کاغذی آزمون مداد-کاغذی چیست؟ بهترین مراکز برگزاری آزمون آزمایشی کنکور اسامی بهترین موسسات کنکور تهران کدامند؟ طراحی و ساخت اپلیکیشن مدارس و آموزشگاه ها فرق آزمون آنلاین و آزمون آفلاین در مدیار چیست معرفی مدیار به عنوان سایت آزمون آنلاین بومی کشور مدیار بهترین آزمون ساز آنلاین رایگان نمره ی مستمر چگونه محاسبه میشود آشنایی با نرم افزار lms فارسی مدیار نمونه آزمون بیش فعالی کودکان بهترین آزمون های روانشناختی کودکان دانلود سوالات آزمون تیزهوشان ششم 1402 - 1403 دانلود آزمون های سنجش 1402 تجربی، ریاضی، انسانی مزایای آزمون آنلاین آزمون آنلاین و مزایای استفاده از آزمون آنلاین
لیست مقالات