اپلیکیشن آموزشی
سامانه مدیریت یادگیری
اپلیکیشن مدرسه
نرم افزار و سامانه آموزشی

رفع مشکل صدا در بیگ بلو باتن -قطع و وصل شدن صدا

چرا میکروفن بیگ بلو باتن کلا وصل نمی شود؟

اگر میکروفون شما وصل نمی شود (یعنی وقتی شما صحبت می کنید افراد کلاس نمی شنوند) چند علت می تواند داشته باشد که باید بررسی شود:

  1. ممکن است شما دسترسی به میکروفن را برای مرورگر خود (کروم، فایرفاکس، سافاری) نداده باشید. در این شرایط باید از کنار آدرس بار مرورگر علامت قفل را بزنید و مطمئن شوید که اجازه میکروفن داده باشید.
  2. ممکن است آنتی ویروس شما جلوی اجازه میکروفن را گرفته باشد. اگر آنتی ویروس دارید آن را غیر فعال کنید و مجدد وارد کلاس شوید و امتحان کنید
  3. ممکن است دستگاه شما (گوشی یا کامپیوتر یا لپتاپ) چند میکروفن شناسایی کند و اشتباها از میکروفن غیر فعال استفاده کند. در این صورت هم با هندزفری و هم بدون هندزفری امتحان کنید اگر مشکل رفع نشد از از روش زیر استفاده کنید:
    ابتدا که وارد بیگ بلو باتن می شوید یک سوال از شما پرسیده می شود (جهت تست میکروفن) که آیا صدای خود را می شنوید یا خیر و دوتا گزینه بله و خیر برای شما ظاهر می شود. همان جا باید صحبت کنید ببینید صدای خود را می شنوید یا خبر. اگر نمی شنوید باید گزینه خیر را بزنید و  از لیستی که برای شما می آورد یک میکروفن دیگر انتخاب کنید و مجدد امتحان کنید که آیا صدای خود را می شنوید یا نه.
  4. با یک دستگاه دیگر یا یک اینترنت دیگر امتحان کنید

اگر تمام کارهای بالا را انجام دادید و باز هم میکروفون شما فعال نشد با پشتیبانی تماس بگیرید تا بررسی کامل انجام شود.

چرا صدا در بیگ بلوباتن قطع و وصل می شود؟

اگر صدا قطع و وصل می شود نشان می دهد که microphone شما شناسایی شده و اجازه هم داده شده و علت قطع و وصلی را باید در موارد زیر پیگیری کنید:

  • ممکن است اینترنت شما قطع و وصلی داشته باشد (ممکن است منطقه شما در نقطه کور واقع شده باشد یا سرویس دهنده اینترنت عملکرد مناسب نداشته باشد.
  • ممکن است سرعت اینترنت شما پایین باشد. برای تست سرعت اینترنت به سایت speedcheck.ir مراجعه کنید و تست بگیرید. پس از تست باید سرعت آپلود شما بالای 2Mbps باشد
  • در این موارد بهترین راه حل این است که اینترنت یا مرورگر خود را عوض کنید تا نتیجه مناسب بگیرید.

آیا تعرفه های باور نکردنی بیگ بلو باتن را در سایت مدیار دیده اید؟

برای مشاهده قیمت بیگ بلو باتن از لینک های زیر استفاده کنید. قابل ذکر است که تعرفه ها در دو گروه بدون قابلیت ضبط و با قابلیت ضبط موجود می باشد.

به منظور خرید کلاس های آنلاین ابتدا در سایت مدیار ثبت نام نمایید. برای این کار بر روی تصویر زیر کلیک کنید.
در صورتی که کلاس های آنلاین شما در تایم عصر (13 الی 8 صبح) برگزار می گردد می توانید کلاس ها را با تخفیف خریداری کنید .
به منظور دریافت کد تخفیف اینجا کلیک کنید.

مقالات مشابه

تاثیر هوشمند سازی کلاس درس در یادگیری دانش آموزان مقایسه تاثیر دو روش آموزش مجازی و سنتی در یادگیری درس نقش آموزش مجازی و کلاس آنلاین مدارس در یادگیری مقایسه کلاس های آنلاین ادوبی کانکت و بیگ بلو باتن مقایسه بیگ بلو باتن ، ادوبی کانکت ، اسکای روم و جیتسی مزایا و معایب کلاس آنلاین بیگ بلوباتن چیست؟ مزایا ومعایب کلاس آنلاین اسکای روم چیست؟ مزایا و معایب کلاس آنلاین جیتسی چیست؟ آموزش کامل اسکای روم آموزش کامل بیگ بلو باتن - نصب روی گوشی و ویندوز خرید سرور نرم افزار بیگ بلو باتن با 20% تخفیف تعرفه بیگ بلو باتن big blue button بیگ بلو باتن رایگان در سرور های مدیار دمو بیگ بلو باتن بیگ بلو باتن ارزان نرم افزار رایگان تدریس آنلاین خرید سرور و اشتراک بیگ بلو باتن نصب برنامه بیگ بلو باتن - دمو رایگان مصرف اینترنت اسکای روم چگونه است؟ پلتفرم بیگ بلو باتن چیست اجاره سرور بیگ بلو باتن با تخفیف در قیمت خطا های رایج بیگ بلو باتن نحوه پخش فیلم در بیگ بلو باتن با لینک مستقیم خارجی خطای 1001 در کلاس آنلاین بیگ بلو باتن ارور یا خطای 1002 در پلت فرم بیگ بلو باتن خطای 1003 و 1004 در نرم افزار بیگ بلو باتن خطای 1005 و 1006 در بیگ بلو باتن خطای 1007 و 1008 در بیگ بلو باتن خطای 1009 و 1010 و 1020 در بیگ بلو باتن کلاس آنلاین رایگان نرم افزار تدریس خصوصی آنلاین رایگان - اپلیکیشن اندروید و آیفون بهترین مدرسان زیست کنکور بهترین مدرسه های کنکور تهران ویژگی های نرم افزار آموزشی مدیار
لیست مقالات